Wednesday, July 21, 2010

RaSa SeKSi..

rasa seksi APA???....rasa SEKSA adalaa....bangun subuh tadi..rasa mcm susahnyaa nk bukak mata yang sebelah kiri ni..napa ni?..napa ni?..kelopak mata kena tindih dengan 'hantu' ker?..yg susah sangat nk bukak ni..dahla rasa gatal2..garu2..ok..bangun..tengok cermin..WAAAA..kenapa dengan mata ni...nak kata sakit mata..tak berair2..tak ber'taik'..tak merah2..SO...kena 'patuk' dengan muncung NYAMUK la ni..huhuhu..HATE U!


lepas dah siap mandi tadi..cepat2 sapu minyak TYT..minyak gamat...segala jenis minyak..ni time amik gmbr n post ni dh tengah hari..pon tak surut2 lagi....huhuhu..demmmm U nyamuk..siap lah korang mlm nnti..AKU TAKKAN BERI PELUANG..!!



cari dan lihat perbezaan mata itu...demm..demmm..dah makin sempit tahap penglihatan ku yg memang dah sempit..


sekali tengok..mcm artis Jepun/ Korea plak mata gini..wakakaka...=D..abaikan batang hidung yg merah itu...


kembalikan mata ku yang 'gojess'..abaikan bintik2..'tahik lalat' itu..


p/s:..lain kali..aku nak tido..aku nak bungkuss sampai kepala2 sekali..

2 comments:

fabulous.farah said...

dasyat nye..ye ke nyamuk ti?

notty said...

nyamukla tu takpon semut..sbb gatal2..takkan lipan..haha..kalu lipan..mau tertutup terus mata aku..hehe..