Wednesday, July 14, 2010

DRaMa TV aTau NoVeL?

ingatkan dalam drama n dalam novel je ade cerita mcm ni..rupanya dalam realiti pun ada..ni 1st time dengar..

------------------------------------------

"yong..ingt tak kad undangan kawin yang mak dapat minggu lepas?.."

"yang mana?"

"ala..yg kendurinya 17hb7 ni lah.."

"ooo..yg kad nipis warna ijau tu ea..ingt2..nape?..mak nak pergi ker?"

"kad tulah..kenduri ada..tapi anak perempuan dia tak nak kawen ngn lelaki yg nama dlm kad tu..cancel majlis akad nikah..tp kenduri terpaksa gak buat..kira makan2 ajelah..takde majlis kawen.."

"laa..yeke..sbb ape pengantin perempuan tu tak nak, mak?.."

"manalah mak tahu.."

---------perbualan di atas tu berlaku pada 10/7/2010---------



---------perbualan di bawah pula pada 2 hari lepas tu----------

"yong..ingt tak majlis kawin yg mak cerita cancel tu?.."

"ingt..nape?..jadi balik ke kawin?"

"a'ah..jadi semula budak perempuan tu kawin..tp pengantin lelaki dah org lain..sepupu perempuan tu jadi pengganti.."

"pulak dah..jadi pak sanggup ke lelaki tu..sbb tak nk cemar nama keluarga ke ape?.."

"entahlaa..."
---------------------------------------

hehe..dah jodoh perempuan tu ngn sepupu dia..bercinta lepas kawin yerr..hehe..

2 comments:

fabulous.farah said...

ade jugak pesen ni? xajing dengar lagi hok reality.huhuh

stormz said...

tie, tu cite yg mak ko ckp aritu ke?