Tuesday, July 27, 2010

MaKaN SaMPai MuNTaH..

amik ko..fresh dari kebun semua ni..ni pon dah lebih separuh dah dibagi kat jiran2..sedara mara...dan dijual jugakkk...nikmatilah buah2an tempatan..syeedappp wooo...

.
.
.
.
makan sampai muntah darah...nyumm.nyumm.


raja buah..dah telan berapa buah dah..ni yg tinggal dari berpuluh2..ni kat dlm rumah..kat luar rumah ada lagi 8..haha..sapa nk abeskann....yg ada..mak n aku jer..hurm~

ni feberet mak..den tak makan buah ni..kalu makan..jwbnya..tak tido malam la aku...berangin..org pure klate kata "sekot perot..se'eh tokleh nyawo.."



haha..yg ni feberet aku dan semua..haha..hari2 telan ni..dari penuh sebesen..dah luak separuh..baru 2 hari makan..yelah..sekali makan..lebih 10 biji..hahaha..*tak senonoh punye anak dara..



raja buah berbulu..dah takde yg lebat bulu dari yg ni..hehehe..buah ni org kata jenis 'lokoh'..mean lekang la..isi tak melekat ngn biji..jenis rangup2 gitu..tak berair sgt..manissss..tapi bukan feberet..sekali makan..paling byk pon 5 biji jerr sehari...






gambar diamik guna kamera phone..jadi lighting kurang, malap je gtuu...oh..ada byk lagi buah2 ni kat rumah..sapa nk makan?..moh lerr dtg rumah.....

5 comments:

AINA said...

Tie....Manggis tu sedapnye......nyum3

otty said...

sedap na..meh dtg rumah tp skrg laa..kalu lmbat2 abess le jawabnya..hehe

dilla said...

seeeeeeeeeeeeeedaaaaaaaaaaaaaaaaaaappppnyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee doyan!

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

Ya Allah..sedap2 belaker buah2 nih..pos cini leh? ehhe

notty said...

dilla :..sedap..sedap..menjilat jari kata kau


kak rose :..boleh2..tp nnti kena pegi kebun dlu..yg fresh2 dari kebun lagi sodap!