Wednesday, March 10, 2010

MeNGHiLaNG?!!!

rasa mcm nk menghilangkan diri..tukar identiti..pegi jauh dari cni..pergi kat tempat takde org kenal..jd ala2 john jane doe ke...wah..buat pembedahan plastik (kalu mampu n berWang)...well..tu suma boleh berlaku dlm mimpi je...realiti..DOSA besar wat pembedahan plastik..tp kalu dh excident.muka hancur..nk tk nk..boleh kutt buat...kan..

nk merepek..sbb dh stress..ginilah..merepek..mula merepek dan terus merepek..

YA ALLAH..bagilah aku kekuatan lagi tuk terus menempuh dugaan MU ini..AMIN..
kalu aku tak kuat..dh lama rasanya aku rebah tersungkur menyembah bumi..but aku mmg pernah rebah pon suatu ketika dlu..baru dibangunkan..dn mampu berdiri skrg..cuma tak sekuat dlu n terpaksa bertatih semula...

YA ALLAH..mungkin ini dugaan kecil yg kau berikan padaku atas kesilapan dan dosa2 yang pernah aku lalui seketika dlu..

1 comment:

Iylia said...

hi tie,

aku jumpe blog ko kt page noddy
add la aku skali kt sidebar ko tu.hehe

http://stormz-iylia.blogspot.com