Tuesday, March 2, 2010

KeNa TaHaN..

batuk selsema aku tak ilang2 lagik..batuk makin menjadi2..dh teruk gile berpantang ni..kang aku langgar pantang..cepat cket kut sembuhnya nnti..bila dh dlm keadaan gini..produktiviti n hasil keluaran mmg kurang memberangsangkan..uhu..

pejam..celik..pejam..celik..dah masuk bulan 3 kan dan dh nk masuk bulan ke-6..aku masih mcm ni..mcm takde perubahan je..hurm~..masih mengharap pd yg tak pasti...manusia2 sekeliling aku pon dh tak bertanya padaku soalan2 yg sgt2 familiar dimulut derang sebelum ini..adakah derang dah bosan..dah tak hiraukan aku..adakah derang dh berputus harap padaku...adakah derang pasrah dengan apa yg berlaku padaku..ATAUUUU..dan sebenarnya..aku yg sudah berputus harap..aku yg mengisolatedkan diri...aku yg berkurung dlm ruang dimensi aku sendiri..

aku mengharap...dan terus mengharap...

1 comment:

fabulous.farah said...

jangan give up dear~