Tuesday, June 8, 2010

MiNTaK MaaF PaDa SeMua..

kalu sape ada baca en3 sebelum ni tuk TOLONG SEBARKAN..tu..sori..aku MUST DELETE...sbb aku geliiiiiiiiiiiii gmbr dlm en3 tu...rasa nak nangis pon ada..tiap kali aku nak pakai 'baju kecik' tu mesti aku akan terbayang-bayang...nanti karang disebabkan aku geli nk bukak blog ni..jawabnya bersarang labah-labah dan bersarang lebah lah 'rumah' aku ni..hurm..hurm...

skrg idea byk nak tulis..tp tiada kesempatan..walaupon I tidak berkerja swasta mahupon kerajaan tapi I tetap BUSY OK?..

...*apada aku ni..kejap tulis Aku..kejap tulis I..biasala..dah bagitau kan..busy..

1 comment:

dilla said...

ape tu?? nmpk sgt ak dh lama tak blog hopping.. blOg ak pn bersarang labah.. hahaha.. ntah laaa~~

eyp.. my new phOtoblOg.. sile lihat ;P

http://coredox.blogspot.com/