Friday, May 21, 2010

WaNiTa HaMiL..SeKSiS!

aritu pegi kenduri kawin..tengok perempuan pregnant..tengok picture kawan2 kat fesbuk yg dah preggy..wah..seksi rupanya..haha..adakah nanti aku pon akan seksi macam tu..huhu..seksi ape..kalu dah mcm tong drum, takdelah seksinya..seksa adelah..
tengok kawan2 sebaya..ramai yg dh pregnant..macam seronok je dengar..tetiba terpikir..dulu masa same age..semua tengah duk terkinja-kinja, tergediks-gediks sama-sama..sekarang..dah nak jadi ibu dah diorang semua..wahh..terasa cepatnya masa berlalu...

haish..ni bulan 6 ni..dah banyak dah dapat 'saman' bak kata dya semott..tapi ni saman yang akan menggemukkan aku dan habislah lari ke laut la diet aku..(jgn belom kawin tapi gemuk mcm dah preggy..uhu..tak moh)

*image - hasilan googelan..thanks pakcik google..

5 comments:

. diya . said...

seronok pe kne saman ..
kih kih ...
jom menggemukkn diri ..
ak nk bertambah 1 kilo je lagi .. bagi ideal .. =)

notty said...

cheettt dya...ko takpelah tambah 1/2/3 kilo pon..aku ni kena kurang banyakkk lagikkk..hahaha..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

cepat2 kawen..sonot tau. ade bb..:-)

notty said...

ye puan rose..thanks2..hihi..i'm ur silent reader and ur hubby also..=)

dilla said...

kiki... teringin la tuuuu!~ :P