Wednesday, May 5, 2010

iKaN KeRaPu..

dah masuk bulan org nikah kawin sudah..bulan 5 dan bulan 6..kad jemputan dh byk smpai rumah ni...aritu 1,2,3 hb 5..pon dh ramai yg buat majlis kenduri nikah kawin ni...dan aku pon terlibat sama..hihi..terlibat dlm urusan masak memasak..smpai luka jari jemari I..huhu..nasib baik I nk kawin lmbt lagi..so sempat recover luka jari2 itu...wahh..mcm cedera parah aje..hihi...

semalam borak2 ngn mak..mak dah cakap..start dari bulan ni..den ngn fiance i dh kena beli barang2 hantaran tu..beli sikit..nnti xdelah trasa sgt byk keluar duit kalu beli sekaligus..huhu..well..majlis ni nk buat simple2 je..maklumlah..i x keje..xde duit..tp nk buat mcm mana..dah suma org dh setuju..kedua2 family setuju tuk kami kawin..dan yg untungnya..kenduri kat kelantan ni..duit tuk buat majlis mmg akan disponsorkan oleh parent..mean..tuk beli lembu..ayam..kambing..kerbau..itik..suma tu pakai duit parent..

mula2..bila pikir2..mcm takut pon ada..takut tak dpt nk tempuh hidup bersama tu..takut tak kuat nk tempuh dugaan dan cabaran..tp bila dh kena 'sental otak' oleh mak..rasa dh yakin cket..
dan bila baca blog blogger2 yg dh kawin..ada anak..kisah cerita drg about family drg..wahhhh...aku rasa mcm tak sabar plak nk kawin..huhu..berat tanggungjwb tuh...

pssst:..magfarah..tahniah atas kehamilan anda..hihi..anda tunggu dh lama kan..ALHAMDULILLAH..berkat doa x putus2 dan kesabaran yg agak tipis anda itu...take care fren..

1 comment:

fabulous.farah said...

huhu..thanks..lepas ni mung plop=)