Sunday, April 11, 2010

TaK aBeS2 paSaL BoLa..

suhu badan meningkat + flu +batuk2..jadi adegan memposting en3 dan cerita baru ditangguhkan..!!

cuma nk habaq..semalam pi xzam SPA..salah satu soalan..negara manakah akan menjadi tuan rumah bola sepak piala dunia 2010?

A. Jepun
B. Afrika Selatan
C.Perancis
D.German

dannnnnnn....aaaakuuuu jawaaaabbbbbb C...uwaaaaaaaaaa....salahhhhhhhhhh..mana aku tahuuu pasallll bolaaa..kalu tengok berita ponnn..part sukan konfemm akuuu missss....balik rumah..call my 'fiance'..jwb dia..Afrika Selatan la sayanggg...dia tnye..nape tak sms dia...huhuhuhu...nk buat mcm mana???...

tp yg pasti konfem sure betul aku jawab adalah bagi soalan ini...dalam byk2 filem berikut, yg manakah bukan filem arahan Allahyarham Yasmin Ahmad?

A.Gubra
B. Papadom
C.Mukhsin
D.Sepet

yey1yey!..aku betulll jwpan dia B..huhu...even Mukhsin dan Papadom aku tak pernah tengok..tp aku boleh tahuu yg papadom bukan cite arwah yasmin ahmad tp cite aflin shauki (macam mana eja nama dia nih..haisshh)..

kesimpulannya..aku kena banyak membaca lagii..huh!..dan lain kali pastikan tengok berita sampai abess...

No comments: