Thursday, February 25, 2010

TRiP 3

I x nak citelah pnjg2 psl trip 3 ni..cuma nk bgitau..yg couple kwin dlm gmbr kat bwh..yg paling I suke pegi..u knw y?..sbbnye..inilah housemate mse kat UTeM..well..xdelah lama..tp seronok tu byklah..psl that girl ni yg specialnya.. I tk pernah tgk die panas bran..emo2 tau...cool je..kalu mood dia tak ok..dia still boleh layan kalu tegur dia..ehe..Shazana Zack..anak pak zack ni cool tau..well..lembut je orgnye..n her hubby..en hafiz or term..congrates sbb dpt dia..jaga dia elok2 yer..penulis?..u bila?..aha..nntikan kemunculan buku yg akn saya (dah..dah..stop!!)..i admire this couple mase at utem n mmg ditarget kawin 1st after blaja between D2-9s's mmber..kan..kan..!!

21/2/2010 : Hafiz & Shazana..wow..tersentuh bila tengok this couple jalan kat carpet merah menuju ke pelamin..menitik air mata gua..abis eye liner yg Ice pakaikan tuk gua..

ps : pemulis masih fail tuk blaja pakai eye liner..ahah..ICE..sila ajarkan aku..ko tak ajar aku lagik..ko utang aku tau..nnti ajarkan aku..ahah..

No comments: