Wednesday, February 22, 2012

Mimpi itu mainan tidur..

Ni semua gara-gara baca blog 'akak' ni sebelum tidur la..terus mimpi jumpa 'akak' tu..padahal tak kenal secara realiti pon..tengok gambar-gambar yang dia post kat blog dia ajelah..ini dalam mimpi siap pergi rumah 'akak' tu..siap main-main dengan anak dia...jumpa husband dia..lengkap satu family dia la aku jumpa spesifik sikit..aku mimpi...

dah agak petang tu...aku nak baliklah..(dalam mimpi lagi ni)..aku turun dari tingkat rumah dia..dia duduk rumah jenis tingkat-tingkat tu...sekali aku sesat kat area rumah dia..kawasan rumah dia sangatlah besar...siap ada Giant..The Store..Mydin..ada lagi mall dalam mimpi tu..lupa sudah...apalagi..aku nangis..sebab sesat..tak jumpa jalan balik rumah aku..lepas tu jumpa satu 'makcik'..ni plak makcik pelakon yang aku tengok drama melayu malam tadi..makcik tu siap tunjuk aku jalan keluar..tapi tetap tak sama dengan jalan aku datang balik..

then..telefon suami aku..cakap kat dia..suruh amik aku..aku sesat..sekali suami pon sesat dalam kawasan perumahan tu..sangatlah besar kawasan dia..dah macam satu bandar kawasan perumahan tu..duk menangis je kerja aku dalam mimpi tu..

sekalii......teeeettttttttttttttttttt.....tersedar...habis sudah mimpi..

itu sahaja..sekian...


pesan mak : basuh kaki sebelum tidur..amik wuduk..gosok gigi...basuh muka..

No comments: